Rekrutacja na spotkanie 15.Maróz 2016

Stanisława Pańczuk | . Opublikowano w Aktualności

b_150_100_16777215_00_images_stories_dsc01500.jpgDo udziału w Spotkaniu 15.Maróz 2016 zapraszamy członków lokalnych organizacji,  grup nieformalnych, a także sołtysów z terenów gmin wiejskich i wiejsko-miejskich.

Zależy nam na udziale osób z jak największej liczby gmin i organizacji. Dlatego z terenu jednej gminy będziemy kwalifikować nie więcej niż 4 osoby oraz nie więcej niż 2 osoby z jednej organizacji.  
Koszt udziału w spotkaniu pokrywają organizatorzy, z wyjątkiem opłaty 35 PLN od jednego uczestnika oraz kosztów dojazdu.

Jak zgłosić się na spotkanie w Marózie?

Rekrutacja będzie dwuetapowa i odbywać się będzie za pomocą Internetu.

I etap
Należy wypełnić  on-line ankietę rekrutacyjną dostępną tutaj: https://crm.fundacjawspomaganiawsi.pl/zapisy/maroz2016
.

Każdy uczestnik wypełnia ankietę indywidualnie. Ankietę należy wypełnić do 20 marca 2016 r. do godziny 23.59. Kompletnie i starannie wypełniona ankieta rekrutacyjna jest warunkiem zakwalifikowania do udziału w Spotkaniu, dlatego przed wysłaniem prosimy sprawdzić poprawność danych, szczególnie adresu e-mail.

Ważnym elementem ankiety jest wybór tematu zajęć – prosimy uważnie przeczytać program dostępny TUTAJ. Raz dokonanego wyboru nie można zmienić.

Po prawidłowym wypełnieniu ankiety na podany adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie zgłoszenia. Jeśli potwierdzenie nie dotrze, zalecamy sprawdzić folder „spam”. Można też skontaktować się z naszym administratorem, pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

II etap
1 kwietnia 2016 r. zostanie opublikowana lista OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W SPOTKANIU.
Każda zakwalifikowana osoba otrzyma e-mail z linkiem do krótkiej ankiety rejestracyjnej (dot. m.in. diety, specjalnych wymagań, dojazdu etc.).

Po wypełnieniu i wysłaniu ankiety należy:

  • Sprawdzić, czy nadeszła wiadomość zwrotna, wydrukować  ją  i wysłać  po podpisaniu przez osoby upoważnione skanem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  lub pocztą na adres Nidzickiej Fundacji Rozwoju NIDA do 8 kwietnia 2016 r. UWAGA!  Dopełnienie tej formalności umożliwia organizatorom sfinansowanie kosztów udziału zakwalifikowanym osobom.
  • Zapłacić opłatę rekrutacyjną w wysokości 35 PLN od osoby na konto organizatora wskazane w mailu. Potwierdzenie wpłaty należy przesłać skanem lub pocztą do 8 kwietnia 2016 r. Faktura wystawiona będzie na płatnika, który wykonał przelew. Aby otrzymać fakturę pocztą, prosimy pisać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając niezbędne dane (imię, nazwisko, adres, bądź nazwa organizacji, adres, NIP).

Ostateczna lista zakwalifikowanych uczestników zostanie opublikowana 20 kwietnia 2016 r.

W przypadku rezygnacji z udziału w Spotkaniu po tym terminie prosimy jak najszybciej powiadomić o tym Fundację NIDA (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefon 89 625 36 51), aby na to miejsce mógł przyjechać ktoś z listy rezerwowej. Opłata w wysokości 35 PLN nie podlega zwrotowi, chyba że wskaże się na swoje miejsce inną osobę z tej samej organizacji (informacja Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefon 89 625 36 51).

Organizatorzy Spotkania:

Fundacja Wspomagania Wsi oraz Nidzicka Fundacja Rozwoju „NIDA”

Fundatorzy Spotkania:

Fundacja Wspomagania Wsi oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności

 Źródło: http://www.nida.pl/projekty/na-swiatlo-dzienne-xv-spotkanie-organizacji-dzialajacych-na-obszarach-wiejskich_maroz/