Konkurs Lady D

Stanisława Pańczuk | . Opublikowano w Aktualności

b_150_100_16777215_00_images_stories_loga_herb_wojewdztwa.jpgSzanowni Państwo!

W imieniu Pani Wicemarszałek Wioletty Śląskiej – Zyśk uprzejmie informuję, iż rozpoczął się wojewódzki etap „Konkursu Lady D. im. Krystyny Bochenek”, nad którym honorowy patronat sprawuje Marszałek Województwa oraz Prezydent Miasta Olsztyna.

Głównym celem konkursu jest uhonorowanie niepełnosprawnych kobiet zamieszkałych na stałe na terenie województwa warmińsko – mazurskiego, wnoszących istotny wkład w różne dziedziny życia społecznego oraz promowanie ich postaw.

W konkursie utworzono następujące kategorie:

1) „Dobry Start” - kategoria dla dziewcząt i kobiet w wieku od lat 16 do 26 działających w różnych obszarach życia społecznego;

2) „Kultura i Sztuka” - kategoria dla kobiet działających w obszarze kultury i sztuki;

3) „Sport” - kategoria dla dziewcząt i kobiet w wieku od 16 lat działających w obszarze sportu;

4) „Życie Społeczne” - kategoria dla kobiet działających w organizacjach i instytucjach na rzecz osób niepełnosprawnych lub innych osób, albo przedsięwzięć społecznie użytecznych;

5) „Życie Zawodowe” - kategoria dla kobiet pracujących zawodowo na rzecz osób niepełnosprawnych lub innych osób, albo przedsięwzięć społecznie użytecznych.

Laureatki wybierane są przez kapitułę, w każdej kategorii wybierana jest jedna laureatka. Laureatka szczebla wojewódzkiego przechodzi do kolejnego etapu konkursu na szczeblu krajowym.

Konkurs rozpoczął się dnia 6 lipca br. zgłoszenia proszę nadsyłać do 10 sierpnia 2015 r. (proszę nie sugerować się datą w regulaminie – termin przedłużono).

Zgłoszenie kandydatki powinno nastąpić na druku (załącznik). Zgłoszenia z tytułem „KONKURS LADY D” przyjmowane będą w siedzibie Oddziału Warmińsko – Mazurskiego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przy ul. Mickiewicza 21/23, 10-508 Olsztyn bądź drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku zgłoszeń przesłanych drogą pocztową liczy się data stempla pocztowego. Do zgłoszenia należy dołączyć 2 zdjęcia kandydatki zapisane na płycie CD lub przesłane drogą elektroniczną. Kandydatka musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, z wyjątkiem kandydatek w kategoriach nr 1 i 3. Do zgłoszenia proszę dołączyć zgodę kandydatki lub opiekuna ustawowego/prawnego na udział w konkursie (druk w załączniku).

Serdecznie zachęcam do udziału w konkursie z tak pięknym przesłaniem!

Z poważaniem, Aneta Kowalczyk
Asystentka Wicemarszałek
Województwa Warmińsko–Mazurskiego Wioletty Śląskiej - Zyśk